sobota 9. března 2013

Jak je to s nespokojenými zákazníky

Jestli občas komunikujete s nespokojenými zákazníky, tak právě v tu chvíli můžete stát na úplně skvělých možnostech, jak se posunout dopředu. Mne se tohle zrovna stalo. A už několikrát. Nebuďte na ně zlí, nic neříkejte, snažte se jim pomoct, i když asi budete muset hodně zatínat zuby a držet nervy, které vám sem tam ujedou, ale nevzdávejte to. Tisíce vašich zákazníků s vašimi službami souhlasí a pak se najde někdo, kdo je proti proudu? No tohle? Co je to za člověka? Dokonce vám i třeba úmyslně způsobí ztrátu, nebo jinak uškodí. To je jedno, neřešte to. Přesně tenhle člověk je dnes váš nový učitel, který vám vysvětlí, abyste se vzpamatovali. A vy to uděláte a hodíte vše za hlavu a vyřešíte vše tak, abyste mu vyhověli. Pozor, tenhle člověk Vám bude volat každou hodinu, jak jste pokročili. Vy najednou se tak naštvete, že dokážete nemožné. Díky těmto pár případům jsem objevil za poslední týden možnosti, které jsme před rokem nemohli využívat, jsou nyní hlavně uzákoněny jinak a otevřel se tím jeden logistický uzel, který pro mne byl dříve nedostupný. Ze všeho vytěží právě ten nespokojený zákazník, ke kterému se najednou začínají přidávat další (doufejme, že spokojení).

0 komentářů:

Okomentovat