neděle 14. října 2012

Prodávat nebo neprodávat firmu?

Včera jsem s programátorem do večera v Praze řešil věci, které nám rostly v systému přímo pod rukama. Je to mj. asi nejlepší způsob, jak se dostat rychle dopředu. Mluvili jsme o dalším vývoji firmy a o dalších zaměstnancích. Cestou domů jsem ve Studentu přemýšlel, že naše firma začíná hodně růst a také se o ni začínají zajímat různí lidé po světě. Nějaké nabídky jsem v minulosti obdržel, ale nikdy bych je nedokázal vysvětlit lidem, se kterými pracuji a kteří věří v nějaký model a vidí za sebou výsledky a růst. Jednou jsem se dočkal odpovědi: "To jako přijde někdo, až když všechno vybudujeme a vezme si náš zisk???" Ať už na naši firmu koukají jiné velké firmy jakkoliv, přijde mi, že máme podvědomě cíl úplně někde jinde a raději budu stavět tak trochu rodinnou (familiární?) firmu, která přinese užitek nejen majiteli třeba tím prodejem, ale vezme ohled na všechny. Proč by to nemohlo být obráceně? Proč nepřemýšlet o tom, jakou firmu koupíme my?

0 komentářů:

Okomentovat