čtvrtek 7. června 2012
Jak se nedostat do průšvihu a raději nabídnout dražší služby
Hodně teď po večerech, nebo brzy po ránu, když vstanu, řeším nejrůznější ceníky do světa. Někdy máme možnost nabídnout opravdu perfektní ceny, ale za šílených dodacích podmínek. Říkal jsem si, že některé lhůty jsou přeci až nemožné a že se jde s balíkem snad pěšky. Dnes jsem konečně pronikl mezi lidi na letištích a ty, kteří neopisují ceníky jen v kancelářích. Tihle lidé jsou úplně nejdůležitější, protože řeknou zákazníkům jak se věci mají. Konečně je ve všem jasno, ale proč píšu tenhle článek. Myslím, že někdy ze sebe firma udělá zbytečnou trosku (asi bych to dnes byl já, kdybych se nedonutil přemýšlet), když nabídne perfektní ceny za hrozných podmínek a vše jen kopíruje z ceníků dopravců, nepřemýšlí o dodání, neuvažuje nad detaily, nad těmi příjemci. Někdy je potřeba opravdu ladit každý stát a zvážit, jestli není lepší si jedno dvě eura připlatit a i tak bude služba pro zákazníka velmi výhodná. Ale feedback bude na úplně jiné úrovni. Oni na to stejně za pár dnů zapomenou, že si připlatili ty dvě eura, ale zásilka jim šla letadlem a nečekala v přístavu na closing apod. Vždy si představím ty zákazníky, co jsou v důchodu a využívají našich služeb. Asi by mě to hodně mrzelo být v jejich kůži, kdybych na zásilku čekal třeba 3 měsíce, protože jsem si někde něco nepřečetl a přitom mi šlo o cenu...
0 komentářů:
Okomentovat