neděle 5. prosince 2010

Callcentrum jako subdodavatel

V jedne fazi meho projektu MyFreight.cz jsem na telefonovani drive najimal zamestnance, ktere jsem v dobe krize musel propustit. Nevedel jsem, jak nektere veci delat a vysoke naklady me sami naucily, co je pro me nejvyhodnejsi. Tehdy jsem udelal dost radikalni krok a telefonovani s ridici a dopravci outsourcoval. To reseni pouzivam dodnes a nemohu si jej vynachvalit. Je to neco jako, kdyz prenechate cast sve prace, ktera vas nejvice rozptyluje, nekam uplne za zed a venujete se treba ziskavani novych klientu. Pouze tedy problemy resim osobne.

Je tu ale druha cast, ve ktere resim ten prisun novych klientu. V posledni dobe jich pribyva mnohem vice bez jakehokoliv osloveni, ale stejne vim, ze opet muzeme spadnout do krize, kdy je na hledani novych zakazniku podle me pozde. Premyslim ted nad tim, jestli je tu vubec prostor pro outsourcovani ziskavani novych klientu na jinou spolecnost.

0 komentářů:

Okomentovat