čtvrtek 25. listopadu 2010
Modrá nebo zelená linka?
Přemýšleli jste někdy o zřízení modré, nebo zelené linky pro zákazníky? Mně to přijde svým způsobem užitečné, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda to nebude spíše proti smyslu našeho systému, kdy se snažíme, aby nám zákazník co nejvíce se svou zásilkou pomohl a všechno pak pěkně mohlo odsejpat. Není to z lenosti, že bychom s lidmi nechtěli dlouho diskutovat, jenže vím, že nebudeme produktivní jako když čas věnujeme získávání nových klientů. Možná si to trochu protiřečí, když i po té zelené lince přijdou noví zákazníci, ale pořád se na takovouto linku nějak necítím, takže její zřizování teď moc nehrozí.
Štítky:
Dokládka.cz,
Zkušenosti s trhem
0 komentářů:
Okomentovat